11 november 2016

Actie Limburgse Decolletés prachtig succes!

Actie Limburgse decolletés prachtig succes!
€ 21.546,-- voor borstkankeronderzoek in Maastricht UMC+

 

Maar liefst 150 Limburgse bedrijven en instellingen deden afgelopen maand mee aan de Limburgse Decolletés actie van het Kankeronderzoekfonds Limburg. De maand oktober staat bekend als borstkankermaand en in het kader hiervan deed Kankeronderzoekfonds Limburg voor het 2e jaar een bijzondere oproep aan Limburgse winkeliers, bedrijven en horeca ondernemers.

Prachtig succes!

Meedoen was makkelijk. De deelnemers kozen een actieproduct. Ze zetten dat product van 1 tot en met 31 oktober in de schijnwerpers en probeerden er zoveel mogelijk van te verkopen. Ondernemers konden hun eigen draai geven aan de actie. Dit jaar deed er zelfs een heel winkelcentrum mee. Het Heerlens Corio Center stond de hele maand in het teken van de Limburgse Decolletés.
Ook werden er diverse acties georganiseerd. In de hal van het Maastricht UMC+ werden bijvoorbeeld brownies verkocht door de artsen en onderzoekers. Deze brownies waren "gedoneerd" door Dalauro Bed & Breakfast, de verpakking door Bonné Maastricht en de brownies waren ingepakt door medewerkers van Talentino. Met recht "Samen sterk tegen borstkanker"!

Uiteindelijk resulteerden alle acties in de prachtige opbrengst van € 21.546,--!
De opbrengst van de actie gaat naar wetenschappelijk borstkankeronderzoek in Maastricht UMC+.

 
Dr. Lotte Wieten (Killercell onderzoek) en Dr. Marjolein Smidt (Borstkankeronderzoek) ontvingen de cheque met het mooie bedrag van € 21.546,--