Om deze website te kunnen gebruiken dient u Javascript in te schakelen.

Nieuws

Verzetten van afspraken of behandelingen

Vanwege grote drukte in het Maastricht UMC+ door COVID-19, moeten we helaas soms afspraken of behandelingen verplaatsen. Hierdoor kan de wachttijd oplopen. U krijgt persoonlijk bericht als er iets voor u verandert.

Heeft u een afspraak voor een ingreep of behandeling bij het MUMC+?

U hoeft geen contact met ons op te nemen. Als er iets verandert in uw afspraak, nemen onze medewerkers contact met u op. Als u geen bericht krijgt, gaat uw afspraak gewoon door.

Staat u op de wachtlijst voor een behandeling of ingreep bij het MUMC+? 

U hoeft niets te doen. Zodra we een afspraak met u kunnen maken, nemen wij contact met u op. Staat u op de wachtlijst voor een ingreep of behandeling bij het MUMC+ en worden uw klachten erger? Neem dan contact op met uw eigen, behandelend specialist of uw huisarts. Let op: als u via een ander ziekenhuis op de wachtlijst staat voor een ingreep of behandeling bij het MUMC+, dan kunt u het beste contact opnemen met de specialist van het andere ziekenhuis. 

Zelf uw afspraak verzetten bij klachten

Heeft u zelf klachten zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Maak dan zelf een nieuwe afspraak via de contactgegevens in uw afsprakenbrief.

Klik hier voor meer informatie over de maatregelen om verspreiding  van het Coronavirus zoveel mogelijk tegen te gaan.

Sluit de enquête